سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ |۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 10, 2024
دیدار با اساتید دانشگاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروزه به برکت وجود انقلاب به پیشرفت‌های علمی زیادی در کشور رسیده‌ایم‌ و حرکت‌های علمی و دانش بنیان نیاز ما به بیگانگان را کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، تمام کارها باید به صورت دانش بنیان پیش برود و این فرمایش یک حرف عمیق و ریشه دار است.

وی با بیان اینکه روزهایی کشور در قبضه استعمارگران بود، گفت: از جهت علمی و اجرایی کشورها در حد منافع استعمار اجازه فعالیت داشت، اما امروزه به برکت انقلاب اسلامی در کشور به پیشرفت‌های علمی بزرگی رسیده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ادامه داد: امروز برخلاف خواست دشمنان شاهد انواع پیشرفت‌های علمی و خودکفایی در حوزه‌های مختلف هستیم که نیاز ما به بیگانگان را کاهش می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، با تأکید بر اینکه انسان‌ها باید در مسیر رسیدن به هدف اصلی خود تلاش کرده و موانع را پشت سر بگذارند، ابراز کرد: آزادی حقیقی در پرتو توحید محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: بسیاری از مسائلی که تفکر منحرف غربی یا در قالب دشمنی به عنوان آزادی مطرح می‌کنند، خلاف آزادی است و سیر انسان از مبدأ تا مقصدش راهی دارد که شرط اولیه آن آزادی از هر مانعی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: هواهای نفسانی هرگز به مقصد نرسیدند و ما هر روز با افکار و اعمال دیروز و امروزمان مواجه هستیم و فرداها هم به محصول همین اندیشه و عمل می‌رسیم.

وی تأکید کرد: حرکت‌های علمی و دانش بنیان نیاز ما به بیگانگان را کاهش می‌دهد که از این جهت بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha